Saturday, February 26, 2011

Praegu olen ma eluga enamvähem rahul.

panin lihtsalt sellise mõtte kirja, pärast hea positiivne vaadata. Oli täna plaanis teha pikk ja põhjalik postitus, aga nüüd pean minema varsti, et tsiklit veel onu Grahamile näidata ja siis õhtul tööle... Ni et ei tule jälle välja.

Hoidke pöialt, et rattal on kõik korras, tal elektrisüsteem mängis mäkra. Siis tuli välja, et mul ei ole hooldusvaba aku vaid sinna peab iga natukese aja tagant vett juurde valama. Mida ma muidugi ei olnud teinud ja aku oli veest tühi. Ehk sellest ka jamad. Kuid täna tuleb minna järelkontrolli, sest laadimispinge oli ka liiga suur, aga mehaanik sellest poest, kust ma ta ostsin, ehk onu Graham, arvas, et äkki tegi laadimine trikke sellepärast, et aku oli kuiv. varsti saan teada...

Hobustest.

olen juba pikemat aega tundnud, et paremini lahti mõtestamaks Dereki ja co lähenemist füüsiliselt korrektsele hobusele ning tema kehahoiu ning liikumisviisidele, on mul vaja paremini tunda hobuse anatoomiat ja füsioloogiat. Muidu jäävad asjad tasemele "see on nii, sest ma ütlen et see on nii", kuid mulle meeldib rohkem "see on nii, sest see on loogiline ja süsteem toimib niiviisi". Täna leidsin sellise artikli: http://www.equinestudies.org/ring_revisited_2008/ring_of_muscles_2008_pdf.pdf

Abi on küll ja väga põnev on ka. Soovitan kõigile lugeda!

oehh, Philippe Karli artikliga ei ole ikka korralikult tegelenud. tuleb teha, muidu jääbki tegemata! keeruline on. Sellepärast, et teema on raske ja tahaks seda juba korrektselt esitada, et esiteks endast mitte hala muljet jätta ja teiseks tahaks seda ratsutamisviisi eestlastele reklaamida. Ehh kurat, just praegu sain aru, et see on ju ajakirjanikule täiesti sobimatu positsioon. niih, tagasi neutraalsusesse, see võtab kohe ühe takistuse ära. Seega järgmisel vabal hetkal hakkan neutraalse ajakirjanikuna ennast keerulisest teemast läbi närima. Hea plaan! :D

aga oki, nüüd tsikliga minema, tsau!

2 comments:

  1. Kas sa sellist raamatut nagu "Tug of war: classical versus "modern" dressage" oled lugenud? Kui sind selline füüsilise poole pealt ära põhjendatud seletus (sellele, miks klassikaline loogilisem ja parem on) huvitab ja viitsid endale anatoomiafraasid selgeks teha, siis see raamat on väga hea. ;)

    ReplyDelete
  2. jap, lugesin, kahjuks või õnneks küll sügisel, kui veel ei teadnud nii palju ja ei osanud ilselt õigeid küsimusi püstitada... praegu tundub, et sellele oleks ikkagi veel lisa vaja, aga võib-olla kui nüüd uuesti kätte võtaks, leiaksin sealt rohkemat.

    ReplyDelete