Friday, December 10, 2010

Chill...

Püüan täna peale tööd ennast hästi tunda ja lõdvestuda natuke.... tegin lahti ühe õlle, panin uut head muusikat peale ja ronisin läpakaga voodisse. Täitsa mõnus tundub olevat, kuigi internet siia ei ulata ja tuleb blogi kirjutada ;)

Head muusikat on mul nüüd päris palju. Sain eile mälupulgatäie igast ägedaid asju Lydia pubi peakokalt. Neil oli nõudepesija haige ja ma täitsin tema kohta – küürisin potte ja panne ja laadisin asju nõudepesumasinasse. Aga jube vahva oli, sest kõrvalt köögist tuli kogu aeg ainult head muusikat ja vahepeal sai kokaga juttu puhuda. Aeg nigu lendas käes ja makstakse veel peale ka! Homme õhtul lähen ka – tundub, et nad jäid täitsa rahule muga :). Ja tõesti, palju lõbusam oli kui mäkis, pealegi on sinna umbes 3-4 neli miili maad, mäkki aga 10. Kui saaks sinna püsivalt koha, oleks küll lahe, s*tta kah, et nõusid pesema!

Ja mulle endiselt meeldib, et siin on miinimumpalk üle 100 eegu tunnis, seega kui ma nüüd nende paari päevaga käin umbes 10 tundi tööd tegemas, on tonn nigu maast leitud! Nii et hoian pöialt, et saan veel sinna, ehk hakkavad kontaktid tekkima ja tööd tulema:) Tegelikult mulle väga sobiks niiviisi siin ja seal abiks käia, sest mäkk hakkab asualt natuke ära tüütama esiteks ja teiseks on seal ka praegu vaikne aeg, mis tähendab, et mul on sel ja järgmisel nädalal ainult umbes 10 tundi tööd seal ka... Tahaks ju ikka rohkem ja tegelikult oleks aega ja jaksu ka natuke rohkemaks... Ja kulutada võiks ju alati rohkem...

millalgi tahaks kindlasti osta lennupiletid Eestisse, vist ikkagi edasi-tagasi... ja igasigu muid asju on ka mis teha tahaks, näiteks System of a Down, mis mulle väga meeldib, tuleb suvel Soome Provinssirokile esinema... pilet on 107 eurot... ja Šotimaa pidi jubeilus olema, tahaks vaatama minna jne jne jne. Ja lisaks kõigele, teate, kulub elamiseks ka raha. Täna näiteks kulutasin poes jälle pea 20 naela, no natuke priiskasin ka, nelja naela eest ostsin külmutatud valmiseineid. Sest ma ei viitsi süüa teha ja ei taha ja ega väga ei oska ka!! ja õlut ostsin ka natuke... ja lubasin, et järgmisel nädalal poodi ei lähe... Natuke süümekad on, et kohe kui natuke raha on, hakkan rohkem kulutama ka, aga see on vist normaalne. Peaks tegema korraliku eelarve vms. Praegu näiteks arvestasin, et võlgnen Jole ja Derekile auto kasutamise ja massažikursuse eest u 1500 eeku... päris hirmus, küllap sinna mu pubiteenistus lähebki..

Kell on juba veerand üks öösel siin, ja mul üldse und ei ole. Homme pole hullu vast, sest hommik on mul vaba. Aga ma muretsen juba ette laupäeva pärast, kui peab kella kaheksa hommikul hobuseid kantseldama hakkama, eriti kui ma lähen veel õhtul tööd ka tegema. Et siis kaob see hommikune rütme selleks ajaks ära, kui tegelikult vaja jälle ärgata...

Ehh selle eelmise lõigu lugemine pani mind mõtlema, et ma peaksin vist vähem ette muretsema :D

ratsutamisest ka. Käisin eile õhtul Sonnetiga tuterdamas jälle natuke ja üldse ei saanud positiivset emotsiooni. No mingil määral tuli välja ka, aga mitte eriti.

Ja siis, tegelikult vist täna, ehk tükk aega hiljem, mõtlesin, et mulle istuks paremini, kui ma vähem mõtleks ratsutamise kui sellise täiustamise peale ja suhtuks sellesse pigem kui ühte võimalusse hobusega mõnusalt koos aega veeta. Sest minu jaoks vist ikkagi ei ole tähtis mingit harjutust hästi teha või saavutada kehaliselt ideaaltasakaalus olev hobune, pigem ma tahaks siukest lõbusat lodevat tegelast, kui trimmis sportlast. Sest ma ise pole ka trimmis sportlane ja ei näe selles ka mingit väärtust.

Sellega seoses on kahju, et siin üldse eriti neid teisi asju ei rõhutata ega väärtustata. Tahaks ka lahtiselt mängida ja tööd teha hobestega ja igasugu siukesi asju. Ja tore oleks, kui oleks mõni loom, kellega rohke ise jamada saaks, siin pole nagu mitte ühtegi sellist... ehh... totter tundub, nagu mulle miskit ei kõlbaks, aga mul on tõesti hea meel, et siinne koht on mulle näidanud ukse klassikalise ratsutamise maailma, millest mul enne aimugi ei olnud, aga ma tahaks ikka midagi enamat. Äkki keegi oskab soovitada kohti, kust veel õppimisvõimalusi uurida? Äkki ma hakkan hoopis eluaegseks working studentiks? Äkki on Eestiski kedagi? See oleks veel eriti superluks :D

Aga äkki peaks lõpetama paremate teiste otsimise ja ise heaks hakkama?

Sellisel mõtiskleval toonil lõpetangi tänaseks. Lehva-lehva!

3 comments:

  1. Ma tahaks ka eluaegseks working studentiks hakata, nii lahe oleks. :P Aga ma kahtlusta(si)n, et KUI ma sellise otsuse teeksin, siis mingi hetk mul viskaks ikkagi üle ja siis ei oskaks enam midagi peale hakata.

    ReplyDelete
  2. Nüüd on küll pahasti! Ma tahan ka System of a Downi kontsertile...õnneks pean ma selle asemel ülikooli lõpetama ja residentuuri eksamiks õppima :S Äärmiselt halb ajastus!
    Kas sa sinna pubisse ettekandjaks ei saaks? Oleks ilmselt lõbusam töö ja tippi saaks ka!

    ReplyDelete
  3. Ma ei oska juba praegu midagi peale hakata :D aga ega sel plaanil muud häda pole, et ükskord tahaks ikkagist oma asja ajada ja omi asju omada, aga töötavatele õpilastele eriti maksta ei taheta, mis seda oma asja ajamist ja omamist takistama kipub.
    neil vist praegu ettekandjad olemas, aga eks ma natukene loodan kah...
    aga halb ajastus sul jh se ülikooliga, et siis ka muul ajal ei saa lõpetada või eksameid teha :P

    ReplyDelete