Monday, October 18, 2010

Jeppii!

Ma sain vist tööle (ptui-ptui-ptui üle vasaku õla)!! Karjäärihüpe on küll tohutu, ei julgegi eriti öelda, kuhu ma tööle sain, aga kuna siin riigis on miinimumpalk peaegu kuus naela, siis ma ei nurise esialgu üldse. Eriti peale seda, kui kokku arvutasin, et ühe tööpäevaga teenib jämedalt võttes 800 krooni! Huhh, kohe selline tunne, et hakkan kohe rikkaks, kuigi tegelikult on asi sellest kaugel.

Töökoht on Mäkis siis... Alia arvas, et viie vahetuse pärast olen ma restorani juhataja :D mis ei ole paha perspektiiv ju.

Ah jaa, mu ülemus on öö. Ehk siis mustanahaline. Ma polegi vist elus varem nii pikka jutuajamist neegriga pidanud kui töövestlusel, aga tema pole jälle kunagi kedagi Eestist näinud, nii et oleme tasa. Hahaaa. Ja muide, ma ei pidanud isegi proovitööd tegema, sest ta arvas, et küll ma hakkama saan ja kuna ta pole varem eestlasest töötajat olnud, et siis võiks nüüd proovida.

See oligi siis minu tänase päeva uudis. Homme jälle hobustetööd tegema ja võibolla ka lepingut alla kirjutama Northamptonisse. Kui kõik väga hästi läheb, siis ma äkki juba reedel on tööpäev. HUvitav millal nad siin palka maksavad, tore oleks juba novembri alguses raha saada:P Aga peamine kui üldse saab.

Selle koha peal läks eile õhtul internett ära ja pool posti kadus olematusesse. Uuesti seda kõike kirjutada ma kahjukus ei viitsi aga miskit muud paneb kirja siis.

Aga parem seegi kui mitte midagi:) Täna peaks eriti vara magama minema, sest homme tuleb 6-ajal ärgata, sest kell 9 algab koolitus ja selleks ajaks peavad 6 hobust viksid ja viisakad välja nägema:)

Rääkisime Maryga ka sellest, et meil on natuke liiga suur koormus ja kuidagi vähe saame vastu. Ta oli meiega täitsa nõus ja soovitas kindlasti rääkida Dereki ja Joga. Et nad ilmselt ei tea lihtsalt, mis me kõik peame tegema ja mis see aega võtab. Ja eks nad ole ka algajad tööandjad. Mary soovitas veel enne kõik punktis kirja panna, et jutt asjalikum tuleks. Väga hea nõuanne.

Esmaspäeval lähen töölepingut alla kirjutama. Eks siis näeb, millal esimene tööpäev on, loodan, et varsti peale seda.

Täna hommikul oli täitsa jahe siin, rohi oli härmas ja osadel lompidel pisipisike jääkirme peal. Hästi selge oli ka, eks sellepärast oligi siuke karge.

Hobustest miskit asjalikku kirjutada jälle ei viitsi või ei ole energiat. Polegi sellist fantastilist hobuelamust praegu tegelikult, mida kindlasti peaks jagama.

Aga praegu head ööd, homne päev ootab!

No comments:

Post a Comment