Saturday, October 2, 2010

Kawasaki GPZ 500S

Minu viimaste päevade tähtsündmus:

Kawasaki GPZ 500S
punane
500cc
2 silindrit
750 naela
3 kuud garantiid
värske õlivahetus, muud kuluosad ka vist suhteliselt ok korras.
tuleb koos aastase ülevaatusega
u 50 naela teemaksu tuleb minul maksta
Kindlustus esialgsete andmete järgi ca 280-300 naela...

Käsiraha sisse makstud praeguseks, kui Eestist varustus kohale jõuab siis lähen järgi ja SÕIDAN KOJU TÄITSA PÄRIS OMA MOOTORRATTAGA!

Olen väga põnevil ja ei suuda ära oodata!

Kirsiks tordil on see, et eile käisime Alia ja Lydiaga baaris ja saime seal tuttavaks mingi tüübiga, et on pärit Tšehhist ja armastab rokkmuusikat ja mootorrattaid. Täpsemalt, ta on suisa mehhaanik! Ma tavaliselt seda küll ei tee, aga tema numbri küsisin küll kohe, sest tsiklisõpra on mul VÄGA vaja, sest midagi on mu uuel Kawal ikka viga...

Ja see väärkis vist ka mainimist, et toakaaslastega on mul täitsa vedanud, mõlemad on toredad ja koos asju teha on põnev.

Hobupoole pealt suuremaid emotsioone praegu kirja panna ei olegi. Homme on mul istakutrenn plaanis, küllap siis jälle miskit tuleb. Aga üha rohkem tõden, et kõik on peas kinni ja inimesed oma suure egoga lukusavad enda jaoks tihti paljud hobustele nii loomulikud võimalused. Kahjuks pean tõdema, et minu ego on suurem kui ma ise varem taibanud olengi ning selle suhtumise muutmine on aega ja pingutust nõudev. Kuigi praegu ma tunnen muutust algamas... Keeruline jutt ühesõnaga:D

Ohh, tuleks see postipakk kiivri ja tagiga ometi juba...

No comments:

Post a Comment