Friday, September 10, 2010

Linnas

Niih, täna sai siis inimeste sekka sealt maalt hobuste juurest. Sõitsin Mary-ga Banburysse ja sain siin enamvähem kõik asjad aetud. Praegu istun kohvikus ja kasutan kõige odavama toidu eest nende internetti.

Pangakonta saamine oli ikka hirmus jama, pole tükk aega nii kaua erinevates kohtades järjekorras seisnud. Tuleb välja, et siin on igal pangal omad imelikud reeglid selle kohta, kellele nad kontot teevad ja kellele mitte. Üks tahtis kuutasu 160 krooni ja teine tahtis, et mul oleks tööandja garantiikiri ja kolmas ütles, et kui mul ei ole ette näidata minu nimele tulnud elektri- telefoni- või muud arvet, siis kontot ei saa. Neljandas pangas lõpuks sain jutule ja neile oli ka vaja Dereki kirja, et mul on kindel elukoht ja kahte isikuttõendavat dokumenti. Igal juhul järgmisel nädalal peaks tulema mu pangakaart ja kaks päeva hiljem pin-kood postiga. Jeii! Ja telefonikaardi ostsin ka endale. Käisin ja uurisin kah kõigis teefonifirmades, aga selleks ajaks oli mul pangarallist juba nii kõrini, et ei jõudnud enam kõike korralikult läbi mõelda. Niisiis ostsin ihtsalt mingisuguse kõnekaardi ära. Pole kindle, kas see on kõige parem, aga neil on siin hoopis teistsugune hinnasüsteem ja mul olid lõpuks kõik sassis :D .

Ühe-naela poe leidsin ka, igasugu nogi sai sealt kokku ostetud, kõik maksab 1 nael. Täitsa hää hinnaga olid mõned asjad:) Nt kaks karpi koogipulbrit oli 1 nael. Lähen ja hakkan kooki tegema kodus:) Panen pirne vahele, neid saame aiast pirnipuu pealt nii palju kui kulub. Ja õunapuu on kah. Ja arvuti kõrvaklapid koos mikrofoniga maksid ka 1 naela, sarnased olid kodus müügil mingi paarisaja krooni eest. Ehk siis varsti saab Skype'i ka katsetada, aga selleks oleks vaja internet toimima saada.

Mulle täitsa istub see linn, kuigi muidugi oleks lõbusam kui oleks kellegi teisega koos ringi käia. Teiste studentitega koos see ilmselt väga ei õnnestu, sest kui ühel on vaba päev, siis teised peavad tööl ju olema.

Mnjah, aga praegu on peamine mure siiski see interneti oma. Kasutame teiste iniemste wifi't ja kord ei taha see ulatuda ja kord ei taha see töödata. Nõme.

3 comments:

  1. Tore on lugeda sinu tegemistest:)
    Niiet pangakaardi tegemiseks tulebki läbida selline keeruline teekond, olin sellest küll kuulnud ja täitsa veider, kui erinevad on süsteemid eri riikides.
    Ootan huviga sinu edasisi muljeid ja lugusid kohalikust eluolust. Ehk õnnestub meil mingi aeg ka skype`is kohtuda.

    ReplyDelete
  2. Nii vahva on teada ka, et keegi loeb:) See pangakaardi asi on küll täiesti kreisi. Ma loodan, et saame siin neti korralikult tööle, praegu on ikka mingi jama. Siis saan ehk korralikult skype'i kasutama ka hakata:)

    ReplyDelete