Thursday, September 9, 2010

Nett jamab...

Kolmapäevaõhtune emotsioon oli aga erinevalt hommikusest: böööö, sest internet hakkas jamama. Praegu, neljapäeva õhtul, miskit on, aga minu tuppa see ei ulatu, nii et väga pikalt ei hakka kirjutama. Homme plaanin linna minna, kui veab, siis saan Mary-ga edasi-tagasi ja ei pea bussiraha raiskama. Ehk saan niiviisi ka oma kohaliku telefoni ja panga-asjad aetud:). Ja saab vähemalt korraks inimeste sekka:D

Täna läks üks hobune ära, Widget, kes oli ühe eelmise õpilase oma. Kahju, ta oli nunnu ja käis alati inimestelt pai norimas. Täna oli jubeilus ilma ka, oma 20 kraadi vähemalt ja päike ... raudselt teil seal eestis pole nii ilus (heeheheee). Ma loodan, et siinne talv tuleb seekord soojem kui neil eelmine oli.

Ah jaa, Lydia uuris, et mulle tema autoga sõitmiseks kindlustuse tegemine maksaks mingi 17 naele, st natuke alla 400 krooni. Ilmselt oleks sellele mõtet, sest siis ma saaksin siit liikuma kenasti ja ostaksin lihtsalt tall benssu. Kuigi vist mu ainsa transavahendina see ei toimiks, kui ma ikka tööd ka tahaksin teha, sest meil võiks siis nt mõlemal korraga olla autot vaja ja kui ma sellepärast tööle ei saaks, oleks jubepaha.

Nujah, eks ma siis praegu lõpetan ja teinekord lasen edasi. Tegelikult ka tahaks hobustest ja treenimisest kirjutada, igasugu mõtteid on peast läbi käinud, aga see vajaks korralikumat mahaistumist ja mõtlemist ja mõtete organiseerimist. Niisama klõbistades nagu praegu ei tule nedd keerulisemad hobusemõtted üldse sellised välja nagu vaja oleks.

Ma loodan, et mul homme linna minnes on kõik vajalikud asjad meeles, mis ma teha tahtsin.

No comments:

Post a Comment