Friday, November 12, 2010

Crazy day

Huhh, üks hull päev jälle läbi. Adrenaliin on nii laes, et und veel ei ole, kuigi igati mõistlik oleks hoopis magama minna. Hommik algas suhteliselt rahulikult, ainult ilm oli jube. Tegin kõik kenasti ja Aliale natuke ette ära, sest kella 2-ks pidin tööle minema.

Sain kenasti tehtud, vahetasin tsikliriided selga ja läksin välja. Panin Kawale hääled sisse ja hakkasin pakkima, tegin värava lahti ja puha, ise mõtlesin, et täna on hääl kuidagi parem kui muidu, tundus nagu ladusamalt soojenevat. Ja siis kui selga istusin, et väravast välja sõita, vaatan - õlituli põleb. Ja enam ära ei kustu... Baaahahhh... Lülitasin korraks välja. Panin natukese aja pärast tagasi. Ikka sama. Paar korda proovisin, ei mingit vahet.

Tõmbasin keskhargi peale, vaatasin õlitaset. Tase kõrge, aga aknast paistab natuke mingit valget kräppi. Olen lugenud, et see pidi tähendama, et õli sisse on vett sattunud. Ja see on paha! Kurat, kas tõesti see, et ta esmaspäeval korraks seisu pealt külili panin, mõjus nii halvasti.... ? teisipäeval ta ju ometi käivitus ilusti. Kuna mul polnud eriti aega oodata, palusin kohe Maryt, et ta mind Towcesteri tööle viiks, õnneks see ei ole väga kaugel. Jäin ainult 5 minutit hiljaks, õnneks. Tagasi sain Aliaga. Ma ei tea, kui palju kooki või bena või misasja ma neile selle eest ostma pean!

Tööl olles panin kõik oma vähesed tutvused tööle, loodame, et saan kuidagi lahenduse. Ja väga loodan, et mitte väga kallilt, sest mul lihtsalt ei ole raha, et praegu tsiklit remontida...!

Mäkis oli iseenesest normaalne. Miskit väga sassi ei ajanudki täna kuigi üldiselt oli ikka vahepeal paras hullumaja. Õhtul oli mõnusalt rahulikum, ma arvan, et mulle meeldivad õhtused vahetused. Pealegi neid ma saan teha ka oma poolikute päevade arvelt. Nii äkki saan endale isegi ühe päriselt vaba peäva nädalas lubada. Või siis mitte aga see eest teha 3 vahetust nädalas ja saada rohkem raha:)

Ja mõtlesin täna ka seda, et peaks proovima ikka midagi natuke lähemalt leida, näiteks Woodford Halse oleks kena. Kahel põhjusel - siis on lootust ka libedaga või siis kui tsikkel katki kohale jõuda ja benssu kulub vähem ja ma juba tunnen, kuidas Mäkil on potentsiaali varsti tüütuks muutuda. Ta on juba ses suhtes oma eesmärki täitnud ka, et ma enam eriti ei karda seda ingliskeelset klienditeenindust nagu enne. Ja eks ta ole kogemus ka ja pluss tööle saamisel ja vähemalt ma teen rahadel nüüd vahet:) Täna oli mul muide kassast 12 penni puudu, mis on ju päris hea tulemus, kui kassa oli üle 400 naela.

Homme peaks ratsatrenn ka olema, äkki siis saab sest ka muljetada. Aga nüüd tsiklimure adrekas on kehast lahkunud ja aeg magama minna. Öööd!

Ja palun hoidke kõik pöialt, et minu armas Kawa ei oleks katki ja kui kellelgi on geniaalseid ideid, mis ta mure võiks olla, andke teada :P

No comments:

Post a Comment