Monday, November 22, 2010

tööst ja rahast

oehh. Täna pakuti mulle võimalust saada siin täiskohaga tööd, kuskil telefonivabrikus. Ja arvestades kõiki asjaolusid, ma pakkumist kohe tagasi ei lükanud, vaid mõtlesin, et kaalun asja. Äkki olekski mõistlik teha paar kuud tööd, koguda raha ja tulla pärast hobustesse tagasi? Siis, kui ilmad on ilusamad, tsikkel parem igapäevane liiklusvahend ja nii edasi?

Igasugu asjaolusid, mida arvestada, on nii palju. Millal ma niiviisi koju tagasi saan? Kuidas siinsed inimesed suhtuksid, kui tahaksin järsku ära minna ja siis tagasi tulla? Kas ma tegelikult ka tahan sellist vabrikutööd teha? Kui kaua? Kui palju raha ma suudaksin reaalselt kõrvale panna sellise skeemiga, eriti kui ma väga kaua ei taha seal vabrikus passida? Mingisugust elukoha varianti pakuti ka, ühe poola tädiga koos, aga kas ma tahan seal elada? Kas ma tahan palju hiljem koju minna, kui seni plaanitud? Kas ma tahan seda raha niiväga saada või äkki saan hakkama? Kui kaua ma saaksin veel Towcesteris tööl käia, sest nt reedeks lubab ilmateade praegu lund ja ma peaksin reedel minema tsikliga sinna?

Mida teha, sest kindel on see, et pikas perspektiivis ma ei taha kuskil vabrikus telefone kokku panna, vaid hobustega jamada. Kas see vahepealne kõrvalepõige tuleks sellele kasuks või kahjuks? mõhh... Ja kõigele lisaks tundub mulle, et ma ei ole üldse kindel, kas internetis kogu maailma ees oma probleeme lahata on kõige õigem :D Aga äkki on sellest kasu?

2 comments:

  1. Mu arust on nii tore teada, et teistel on kah probleeme, nii et lahka aga. :D Ja ära muretse, pool maailma su blogi siiski ei loe.

    Aidata kahjuks ei saa, kuna ei ole su plaanidega väga kursis. Aga küll sa mingile otsusele ikka jõuad.

    ReplyDelete
  2. aitähh!! Toetamise eest! :D Ja tegelikult on juba kergem, ja eks jah, igaüks peab pärast jagamist ja aru pidamist ikka ise oma probleemidele vastused välja mõtlema...

    ReplyDelete