Wednesday, November 10, 2010

Ma üldse ei salli blogisid, mis iga kord algavad vabandusega, et ei ole nii kaua kirjutanud. Seega ma seekord ei vabanda, et ma ei ole nii kaua kirjutanud.

Tegemist on palju lihtsalt nüüd, kui ma tööl ka käin. Ja kuidagi hobustega midagi ekstrapõnevat ei ole juhtunud. Lugesin eile Mark Rashidi raamatut, pealkiri ei tule meelde praegu ja ei viitsi teise tuppa vaatama ka minna... Aga hea raamat on, tüüp oskab hästi kirjutada. Meenutas mulle natuke Herrioti või Durrelli raamatuid.

Surfasin netis ja uurisin telefonide kohta. Selgub, et olen suutnud endale põhimõtteliselt kõige mõtetuma ja kallima SIM-i muretseda... Siin saab ikka igasugu asju koju tellida, nii et nüüd saabub mulle 2 nädala jooksul uus SIM kaart. Numbri saan samaks jätta, isegi kui praegu on mul kõnekaart ja uus on ka kõnekaart, aga ikka saab oma numbri alles jätta. Palju toredam süsteem kui Eestis, eksju.

Ja Ebay-d kasutan ma ka hoolega. Veel üks asi, mis on siin toredam kui karupee- Eestis. Närisin ennast Paypalist ka läbi ja olen nüüd Ebayst tellinud ja õnnelikult kätte saanud kaks asja. Esiteks ülihea windstopperi, mis tsikliga sõites kaela soojas hoiab ja teiseks täitsa korraliku kaska. Mõlemad maksid alla 10 naela ehk alla kahesaja krooni. Postikulu sissearvestatud!

Nii, et kui mul emsaspäeval kummik vett sisse laskma hakkas, siis polnud nagu eriti muud mõtetki kui - Ebay! 9.99 naela eest on siis mulle loodetavasti homme saabumas kenad kreemikad kummarid.

Kui oleksin pidanud kuskile poodi otsima minema, siis ega ilmselt enne järgmist nädalat poleks saanud... Aga ilma kummikuteta siin lihtsalt ei ole võimalik tööd teha, kopliväravates on sopp juba kohati pahkluuni. Ja maapinna külmumist pole niipea oodata, kui üldse. Normaalsetel aastatel siin seda vist ei juhtugi (mis mulle kui tsikliga sõitjale muidugi meeldib).

Oehh, natuke haiglane on olla kah. No üldse ei ole kirjutamise jaksu täna. Ehk teinekord. Lähen parem jooksen sooja dušši alt läbi ja lähen vara magama. Ehk siis tuleb ka häid hobusemõtteid, mida teiega jagada:) Mark Rashid pani mõtlema, et eelkõige tuleb mul vist igal juhul teha tööd iseendaga ja suhtumisega. Et äkki just see ongi mul puudu heast hobuseinimesest. ...? Ja siis veel tehnika ja töövõtted ja ratustamisoskus :D aga suhtumisega on vst kõige raskem tööd teha, muud saab lihtsalt, kasvõi hambad ristis, harjutada.

Tsau!

No comments:

Post a Comment