Monday, November 29, 2010

külmarekord

Täna kuulsin uudistest, et siin lähedal löödi kolmekümne aasta külmarekord. Ma täpseid kraade ei mäleta, aga eks ta nii 6-7-8 miinuskraadi oli. Phuhh, pidi see just siis siin juhtuma, kui mina siin olen...!

Jõudsin just Mäkis töölt tagasi, käisin Jo ja Dereki suure Mitsu džiibiga. Jube laev oli ikka...! Esimene emotsioon oli, et see asi ei kiirenda ikka üldse... No muidugi ei kiirenda, kui kahesajakilose tsikli seljast vähemalt kümme korda raskemasse autosse istuda! Mõni ime, et tundub, et ei kiirenda. Ja üldse oli esialgu sõites tunne, nagu vasakul pool oleks mingi kasvaja või asi. Ja paremalt nigu miskit puudu - sest rool ju teisel pool, seega auto gabariidid hoopis teistmoodi. Ja tee tundus üleüldse jube kitsas, sest suur auto on ikka natuke laiem kui mu tsikkel :P

Vasaku käega käike vahetada polnudki nii raske, hoopis hullem oli see, et suunakate ja kojameeste kangid olid ära vahetatud! Küllap britid juba teavad, et kui keegi enne ristmikke järjekindlalt suuna näitamise asemel tuuleklaasi pühib, siis see on väljamaalane :D

Aga lõpuks harjusin täitsa ära ja nüüd ei teagi, kummaga mulle rohkem sõita meeldib, oma tsikli või võõra suure laevaga. Oleneb vist ilmast :D

Aga nüüd magama! tsau!

No comments:

Post a Comment